NEMOCNICE - SČ

O KLIENTOVI

Nemocnice, která poskytuje vysokou kvalitu zdravotnických služeb skrze široké spektrum oborů jako chirurgie, traumatologie, neurologie, ortopedie, gynekologie a porodnictví. Oslovili nás s cílem rozšířit akvizice nových klientů, zejména v oblasti porodnictví. Nemocnice sídlí ve středočeském kraji. 

CÍLE MARKETINGU

Nemocnice potřebovala rozšířít spektrum svých návštěvníků v oblasti porodnictví a získat tak nové potencionální klienty, a to zejména z hlavního města. Maximální CPA na avizované ceně objednávky jsme stanovili na 200 Kč, což by představovalo snížení nákladů o více jak 50 %. 

NAŠE ŘEŠENÍ

Vzhledem k tomu, že náš cílový segment jsou zejména ženy, které aktivně vyhledávají vhodnou nemocnici, tak jsme se soustředili na UX z webových stránek a výkonnostní kampaně PPC.

PPC reklamy

      • Nastavení konverzních událostí na webových stránkách, například, když návštěvník webu proklikne kontaktní emailovou adresu nebo telefonní číslo
      • Založení a audit PPC kampaní ve vyhledávačích (Google, Seznam) a nastavení remarketingových kampaní podle vyhraněného časového období
      • Reklamní kampaně na klíčová slova konkurence, která se nachází v Praze
      • Vytvoření nových reklamních sestav k získání zcela nových klientů
      • Optimalizace zobrazování rozšíření o volání z reklam a hodnocení

Webové stránky

Spuštěny nové webové stránky s větším důrazem na emoce a tedy celkově lepší UX (user experience). Spuštěno testování okamžitého opuštění stránky a konverzních poměrů.

Sociální sítě (Facebook, Instagram)

      • Cílení reklam a získaných referencí na těhotné ženy a fanoušky relevatních stránek
      • Dynamický remarketing na facebooku pomocí Facebook Pixel

SHRNUTÍ

Nemocnice získala již během prvního měsíce po spuštění kampaní o 350 % více koverzí v porovnáním s předchozím obdobím. Náklady na poptávky CPA jsme tak dokázali snížit o více než 70 %. 

Kontaktujte mě

+420 776 691 696

tomas@netmedio.cz

Napište mi nyní