COPYWRITING
CO JE TO COPYWRITING?
Copywriting se skládá ze dvou podstatných anglických slov, Copy (reklamní text) a Writing (psaní). Copywriting, jak název již napovídá, je tedy profesionální tvorba reklamních a marketingových textů, které mají podpořit prodej vašich produktů a služeb. Pokud potřebujete proměnit slova na peníze, tak buďte originální a přesvědčte zákazníky, aby nakupovali zrovna u vás.
VÝHODY COPYWRITING?
- Možnost zvyšování prodeje a tržeb zcela organickou cestou. Když například copywriter vymyslí poutavý a zajímavý slogan, tak tržby míří okamžitě vzhůru
- Zvyšování hodnocení webových stránek a lepší SEO optimalizace. Copywriting, ať už přímo na webových stránkách nebo používaný pro tvorbu a publikaci PR článků, by měl vždy začínat důkladnou analýzou klíčových slov.
- je dokonce možná optimalizace reklamních textů, například pomocí průběžného benchmarkingu
- přesné sledování výkonnosti jednotlivých reklamních textů například pomocí UTM parametrů k jednotlivým provedením
NEVÝHODY COPYWRITING?
- Jedná se celkově o časově náročný proces, a to jak od samotné tvorby, tak i následné optimalizace.
- nutné předem charakterizovat přesnou formu komunikace tak, aby se shodovala s vaší firemní identitou a obchodními cíli. Zrovna v této fázi spousta firem v dnešní době stále dosti chybuje. Proto je většinou lepší se svěřit do rukou odborníka.
Kontaktujte mě
+420 776 691 696
tomas@netmedio.cz