COPYWRITING

CO JE TO COPYWRITING?

Copywriting se skládá ze dvou podstatných anglických slov, Copy (reklamní text) a Writing (psaní). Copywriting, jak název již napovídá, je tedy profesionální tvorba reklamních a marketingových textů, které mají podpořit prodej vašich produktů a služeb. Pokud potřebujete proměnit slova na peníze, tak buďte originální a přesvědčte zákazníky, aby nakupovali zrovna u vás.

VÝHODY COPYWRITING? 

  • Možnost zvyšování prodeje a tržeb zcela organickou cestou. Když například copywriter vymyslí poutavý a zajímavý slogan, tak tržby míří okamžitě vzhůru
  • Zvyšování hodnocení webových stránek a lepší SEO optimalizace. Copywriting, ať už přímo na webových stránkách nebo používaný pro tvorbu a publikaci PR článků, by měl vždy začínat důkladnou analýzou klíčových slov.
  • je dokonce možná optimalizace reklamních textů, například pomocí průběžného benchmarkingu
  • přesné sledování výkonnosti jednotlivých reklamních textů například pomocí UTM parametrů k jednotlivým provedením

 

NEVÝHODY COPYWRITING?

  • Jedná se celkově o časově náročný proces, a to jak od samotné tvorby, tak i následné optimalizace.
  • nutné předem charakterizovat přesnou formu komunikace tak, aby se shodovala s vaší firemní identitou a obchodními cíli. Zrovna v této fázi spousta firem v dnešní době stále dosti chybuje. Proto je většinou lepší se svěřit do rukou odborníka.

      Kontaktujte mě

      +420 776 691 696

      tomas@netmedio.cz

      Napište mi nyní

      7 + 5 =