E-MAIL MARKETING

CO JE TO E-MAIL MARKETING?

E-mailing patří mezi nejoblíbenější nástroje přímého marketingu, jedná se o cílené rozesílání komerčních zpráv na seznam e-mailových adres vašich stávajících nebo i potencionálních zákazníků. Kvalitně připravený emailing vám dává jedinečnou možnost vytěžit ze svých kontaktů maximum! 

 

VÝHODY E-MAIL MARKETINGU

  • propagace může být zcela zdarma a navíc vám dokáže pomoci vybudovat si se svými zákazníky dlouhodobý vztah, ve kterém vás zákazníci odmění loajalitou a opakovanými nákupy
  • jedná se o kanál s nejvyšší návratností investic a prokazatelně nejvyššími konverzními poměry
  • je možné vytvářet různé zákaznické segmenty, kterým můžete připravit kampaně přímo na míru. Segmentaci zákazníků můžete provádět například podle pohlaví, místa bydliště, míry konverzního poměru nebo podle toho kolikrát u vás v obchodě již nakoupili nebo lidé co opustili nákupní košík. Následně každé této cílové skupině ušijete e-mailovou nabídku na míru.
  • Dokonalá měřitelnost úspěšnosti kampaní, například pomocí integrovaných UTM parametrů a následná optimalizace pomocí již chronicky známého A/B testování.

 

NEVÝHODY E-MAIL MARKETINGU

  • u některých emailových klientů je špatná e-mailová doručitelnost, tedy vysoké tzv. spam skóre. Lepší spam skóre prokazují například SmartEmailing nebo EcoMail
  • Lepší e-mailové rozhraní s je téměř vždy placené
  • Akvizice nových zákazníků je z důvodu přesycenosti trhu reklamními informacemi stále složitější
  • Složitá legislativa ve spojení s GDPR

      Kontaktujte mě

      +420 776 691 696

      tomas@netmedio.cz

      Napište mi nyní

      3 + 10 =