E-MAIL MARKETING
CO JE TO E-MAIL MARKETING?
E-mailing patří mezi nejoblíbenější nástroje přímého marketingu, jedná se o cílené rozesílání komerčních zpráv na seznam e-mailových adres vašich stávajících nebo i potencionálních zákazníků. Kvalitně připravený emailing vám dává jedinečnou možnost vytěžit ze svých kontaktů maximum!
VÝHODY E-MAIL MARKETINGU
- propagace může být zcela zdarma a navíc vám dokáže pomoci vybudovat si se svými zákazníky dlouhodobý vztah, ve kterém vás zákazníci odmění loajalitou a opakovanými nákupy
- jedná se o kanál s nejvyšší návratností investic a prokazatelně nejvyššími konverzními poměry
- je možné vytvářet různé zákaznické segmenty, kterým můžete připravit kampaně přímo na míru. Segmentaci zákazníků můžete provádět například podle pohlaví, místa bydliště, míry konverzního poměru nebo podle toho kolikrát u vás v obchodě již nakoupili nebo lidé co opustili nákupní košík. Následně každé této cílové skupině ušijete e-mailovou nabídku na míru.
- Dokonalá měřitelnost úspěšnosti kampaní, například pomocí integrovaných UTM parametrů a následná optimalizace pomocí již chronicky známého A/B testování.
NEVÝHODY E-MAIL MARKETINGU
- u některých emailových klientů je špatná e-mailová doručitelnost, tedy vysoké tzv. spam skóre. Lepší spam skóre prokazují například SmartEmailing nebo EcoMail
- Lepší e-mailové rozhraní s je téměř vždy placené
- Akvizice nových zákazníků je z důvodu přesycenosti trhu reklamními informacemi stále složitější
- Složitá legislativa ve spojení s GDPR
Kontaktujte mě
+420 776 691 696
tomas@netmedio.cz