PPC/PPA reklamy
Co je to PPC?
PPC je zkratka z anglického Pay per Click, což je dobrá zpráva, protože platíte tedy pouze tehdy, když na reklamu někdo klikne a dostane se na váš web. PPC reklama představuje revoluci v reklamní inzerci, kdy zaplatíte pouze za uživatele, u kterého je díky vašemu přesnému cílení ta nejvyšší pravděpodobnost následného nákupu. Další možností je samozřejmě například PPA, kdy platíte za konkrétní akvizici, neboli Cost per Acquisition.
Výhody PPC reklamy
- Zvyšování návštěvnosti webových stránek, protože se jedná o optimální způsob, jak získat snadno a rychle bezkonkurenční pozice ve výsledcích vyhledávání.
- Zvyšování tržeb podniku. PPC reklamy zaručují přesné cílení na potencionální zákazníky
- Branding. Sami určujete výši vašich rozpočtů a zároveň budujete široké povědomí o vaší značce
- Dokonalá měřitelnost. Celkové výsledky jsou snadno, a hlavně přesně měřitelné a mohou následně sloužit k další optimalizaci kampaní!
- Pohotové a flexibilní reakce na nové prodejní události, slevové akce apod.
Nevýhody PPC reklamy
- Jednotlivé reklamní systémy se opravdu nezastavitelně vyvíjí a je opravdu nutné kontinuálně sledovat všechny nové aktualizace, doporučení a se všemi novinkami se okamžitě naučit pracovat, aby bylo možné udržet krok před konkurencí.
- založení PPC kampaní není sice nic složitého, ale většina lidí zbytečně přichází o peníze z důvodu chybného nastavení a optimalizace kampaní
- pro maximalizaci rentability reklamních kampaní je téměř nutné zapojit i další nástroje jako jsou Google Merchant Center, Google Analytics, Mergado apod.
Kontaktujte mě
+420 776 691 696
tomas@netmedio.cz