REKLAMNÍ AUDIT

CO JE TO REKLAMNÍ AUDIT?

Pokud vaše současné kampaně nefungují tak, jak byste si představovali, tak ještě není nic ztraceno. Kompletní a důkladný audit reklamních kampaní vám napoví, jakým způsobem zvýšit výnosnost vašich PPC/PPA. Většina PPC kampaní není nastavena zcela optimálně a zůstává tak u nich spousta prostoru ke změně a optimalizaci. Nejprve si musíte provést důkladný interní audit vašeho podnikání, uvědomit si jeho silné a slabé stránky, provést si krátký benchmark s vaší přímou i nepřímou konkurencí a teprve následně doporučujeme přejít k auditu zvolené online komunikace. Zkontrolujte výkony kampaní za jednotlivá období, způsob a zvolenou strategii „biddingu“ jednotlivých reklamních sestav, hlídejte jak se chová v jednotlivých aukcích vybraná konkurence, experimentujte a pokuste se z vašich kampaní dostat maximum! Odhadnete, jak jste na tom vy?

 

VÝHODY REKLAMNÍHO AUDITU

  • Zaručené zvýšení konverzních poměrů a celkových objednávek
  • Optimalizace reklamních kampaní zejména pro maximalizaci výkonu
  • Audit kampaní a podnikání je možné připravit zcela zdarma
  • Uvědomíte si ty nejsilnější ale i nejslabší stránky vašich online kampaní ale i samotného podnikání.

NEVÝHODY REKLAMNÍHO AUDITU

  • Požadovaná časová náročnost a pečlivost provedení
  • Většinou při nejmenším nutná konzultace s odborníkem, který vám poradí, co udělat a na co se zejména zaměřit

    Kontaktujte mě

    +420 776 691 696

    tomas@netmedio.cz

    Napište mi nyní

    3 + 8 =