REKLAMNÍ BANNERY
CO JE TO BANNEROVÁ REKLAMA?
Jedná se o smysluplný a vizuálně atraktivní obsah, který by měl vybízet k jasné interakci pomocí dobře zvoleného tzv. CTA (Call To Action). Spojením té správné myšlenky, chytlavého sloganu a kreativního designu je možné vytvořit dokonalé reklamy na míru. Jako první je samozřejmě nutné připravit šablony, které budou charakterizovat vaší firemní identitu, zvážit jejich celkovou kompozici, barevné provedení apod. Díky této fungující formě propagace ale získáte jak velké množství nových klientů, tak výrazně posílíte vaší značku.
VÝHODY BANNEROVÉ REKLAMY
- lze použít jako reklamy pro budování a posilování brandu ale také pouze jako informativní kampaně
- útraty za inzerci v obsahové síti určujete pouze vy. Platit můžete například opět za proklik na reklamu nebo za počet zobrazení.
- Nespočet možností ke zdokonalování, například pomocí průběžného benchmarkingu
- Přesné cílení, kde a komu se bude vaše bannerová reklama zobrazovat. Cílit můžete například podle témat jednotlivých článků, klíčových slov, konkrétních webů, kde se reklama zobrazuje, podle konkrétního publika apod.
NEVÝHODY BANNEROVÉ REKLAMY
- Poměrně složitá měřitelnost výsledků brandových kampaní. Pro lepší měřitelnost doporučujeme si určit metriky jako čas strávený se značkou nebo vývoj hledanosti názvu vaší firmy s ohledem na vybraný časový horizont apod.
- Celková cena kampaně se zprvu může zdát o něco vyšší než cena standardních výkonnostních kampaní ve vyhledávací síti. Ve svém výsledku to ale může být právě naopak!
- Časově náročná tvorba a cena. Návratnost ale zajištěna ve formě organického nárůstu nových zákazníků.
Kontaktujte mě
+420 776 691 696
tomas@netmedio.cz